Contact
+40 266 337 001
primaria@primaria-borsec.ro
Știri
Se acordă tichetele sociale electronice
 În conformitate cu ordonanța de Urgență nr. 63/2022, Primăria orașului Borsec- Direcția de Asistență Socială, începând cu data de 20 iunie 2022 va începe demersurile pentru preluarea cererilor de la persoanele vulnerabile din punct de vedere social, în vederea acordării tichetelor sociale pe suport electronic, acordate în perioada 01 iunie – 31 decembrie 2022.
2022-06-13
368

Sprijinul material acordat pe baza tichetului social pe suport electronic are o valoare nominală de 250 lei care se va acorda odată la două luni, pentru achiziționarea de produse alimentare sau pentru mese calde. Sumele acordate pot fi utilizate în termen de 12 luni de la data fiecărei alimentari.

                        Beneficiarii programului sunt:

            - pensionarii sistemului public, aflați în evidența caselor de pensii, ale căror venituri sunt mai mici sau egale cu 1500 lei;

            - persoanelor ( copii și adulți) – încadrate în grad de handicap: GRAV, ACCENTUAT sau MEDIU, ale căror venituri proprii lunare realizate sunt mai mici sau egale cu 1.500 lei;

            - familiilor și persoanelor singure  beneficiare de venit minim garantat (ajutor social) sau alocație pentru susținerea familiei.

 !!! Cele trei categorii susmenționate nu trebuie să depună cerere la sediul primăriei, fiin deja în evidența Casei de pensii Harghita și a AJPIS – Harghita. Ele vor primi acasă prin poștă, tichetele sociale, pe suport tip card.

 !!! În cazul :

             - familiilor cu cel puțin 2 copii în întreținere, ale căror venituri lunare realizate pe membru de familie sunt mai mici sau egale cu 600 lei;

            - familiilor monoparentale ale căror venituri lunare realizate pe membru de familie sunt mai mici sau egale cu 600 lei;

            - persoane  fără adăpost;

Se pot depune începând cu data de 20 iunie 2022, următoarele acte: 

  1. Cerere tip însoțită cu declarația pe propria răspundere;
  2. Copie după actele de identitate ale membrilor familiei certificat de naștere/căsătorie
  3. Adeverință privind venituri realizate în anul 2022 ( luna ianuarie2022 și luna anterioară în care este depusă cererea);
  4. Alte acte după caz.

Documentele susmenționate pot fi depuse personal la sediul Primăriei – Direcția de Asistență Socială Borsec, str. Carpați, nr. 6/A, sau în format electronic la adresa de e-mail borsec@hr.e-adm.ro , în zilele de Luni – Vineri, între orele 08:00 – 13:00 ).

Anunțul și cererile tip pot fi descărcate mai jos sau apăsând aici!

 

Înapoi
Calendar evenimente
Contact rapid

Date de contact Primăria Borsec
Adresa: strada Carpați nr. 6/A, Borsec
Telefon: +40-266-337 001

Orar Primăria Borsec
Luni: 09.00 – 13.00
Marti: 09.00 – 13.00
Miercuri: 09.00 – 13.00
Joi: 09.00 – 13.00
Vineri: 09.00 – 13.00

Purtător de cuvânt
Rédai Botond
Email: press@primaria-borsec.ro

Newsletter
Abonati-vă la newsletter pentru a primi cele mai noi informații!
Arhiva stiri
 
 
 
Stațiunea balneară Borsec are resurse bogate și diverse, dintre care sunt remarcabil de importante resursele sale naturale.
Dintre resursele naturale, au un rol remarcabil de importante apele minerale, datorită valorii lor comerciale și balneologice.
BorsecPanorame superbe, izvoare de energie și ospitalitatea borsecenilor – e invitația noastră, o invitație sănătoasă în Poiana Zânelor

Mulțumim pentru sprijin fotografilor :
Benkes Zsolt, Móga Attila, Ioan Ungureanu

Pagina este sub constructie!
Contact
+40 266 337 001
primaria@primaria-borsec.ro
Str. Carpați, Nr. 6/A, localitate Borsec, județ Harghita, 535300, România
Ghiseul.ro