Asistență socială
VENITUL MINIM DE INCLUZIUNE
Informare VMI + anexe
În conformitate cu ordonanța de Urgență nr. 63/2022, Primăria orașului Borsec- Direcția de Asistență Socială, începând cu data de 20 iunie 2022 va începe demersurile pentru preluarea cererilor de la persoanele vulnerabile din punct de vedere social, în vederea acordării tichetelor sociale pe suport electronic, acordate în perioada 01 iunie – 31 decembrie 2022.
Adeverință angajator ICC 24 de luni
(ICC=Îndemnizație de creștere a copilului)
Cerere pentru
acordarea indemnizaţiei de creştere a copilului / stimulentului de inserţie / indemnizaţiei lunare / sprijinului lunar şi alocaţiei de stat pentru copii
CERERE
pentru acordarea alocaţiei de stat pentru copii în cazul tinerilor care au împlinit vârsta de 18 ani şi urmează cursurile învăţământului liceal sau profesional.
Declarație pentru îndemnizație de creștere a copilului
Declarație stimulent de inserție solicitant
Cerere tichet de grădiniță
Cerere alocație de stat (pentru cei care nu beneficiază de Creșterea copilului).doc
Cerere alocație de stat
Cerere pentru acordarea unui ajutor de urgență
Calendar evenimente
Izvoarele - ziar de interes local
Contact rapid
Date de contact Primăria Borsec
Adresa: strada Carpați nr. 6/A, Borsec
Telefon: +40-266-337 001
Orar Primăria Borsec
Luni: 09.00 – 13.00
Marti: 09.00 – 13.00
Miercuri: 09.00 – 13.00
Joi: 09.00 – 13.00
Vineri: 09.00 – 13.00
Purtător de cuvânt
Rédai Botond
Email: press@primaria-borsec.ro
Newsletter
Abonati-vă la newsletter pentru a primi cele mai noi informații!