2022
Nr. 12
2022
Ședința a fost convocată în conformitate cu prevederile art.134(4) art.155(1), lit.b), art.155(3), lit.b), Cap. VIII, art.196(1), lit.b) din Ordonanța de Urgență nr.57/2019 privind Codul Administrativ, iar materialul ședinței a fost pus la dispoziția consilierilor cu respectarea prevederilor art.134(4), lit.d) prin E-mail.
Nr. 11
2022
Ședința a fost convocată în conformitate cu prevederile art.133(2) art.155(1), lit.b), art.155(3), lit.b), Cap. VIII, art.196(1), lit.b) din Ordonanța de Urgență nr.57/2019 privind Codul Administrativ, iar materialul ședinței a fost pus la dispoziția consilierilor cu respectarea prevederilor art.134(4), lit.d) prin E-mail.
Nr. 10
2022
Ședința a fost convocată în conformitate cu prevederile art.134(3) ,lit.b) art.155(1), lit.b), art.155(3), lit.b), Cap. VIII, art.196(1), lit.b) din Ordonanța de Urgență nr.57/2019 privind Codul Administrativ, iar materialul ședinței a fost pus la dispoziția consilierilor cu respectarea prevederilor art.134(4), lit.d) prin E-mail.
Nr. 9
2022
Ședința a fost convocată în conformitate cu prevederile art.134(3) ,lit.b) art.155(1), lit.b), art.155(3), lit.b), Cap. VIII, art.196(1), lit.b) din Ordonanța de Urgență nr.57/2019 privind Codul Administrativ, iar materialul ședinței a fost pus la dispoziția consilierilor cu respectarea prevederilor art.134(4), lit.d) prin E-mail.
Nr. 8
2022
Ședința a fost convocată în conformitate cu prevederile art.133(1) , art.155(1), lit.b), art.155(3), lit.b), Cap. VIII, art.196(1), lit.b) din Ordonanța de Urgență nr.57/2019 privind Codul Administrativ, iar materialul ședinței a fost pus la dispoziția consilierilor cu respectarea prevederilor art.134(4), lit.d) prin E-mail.
Nr. 7
2022
Ședința a fost convocată în conformitate cu prevederile art.133(1) , art.155(1), lit.b), art.155(3), lit.b), Cap. VIII, art.196(1), lit.b) din Ordonanța de Urgență nr.57/2019 privind Codul Administrativ, iar materialul ședinței a fost pus la dispoziția consilierilor cu respectarea prevederilor art.134(4), lit.d) prin E-mail.
Nr. 6
2022
Ședința a fost convocată în conformitate cu prevederile art.133(1) , art.155(1), lit.b), art.155(3), lit.b), Cap. VIII, art.196(1), lit.b) din Ordonanța de Urgență nr.57/2019 privind Codul Administrativ, iar materialul ședinței a fost pus la dispoziția consilierilor cu respectarea prevederilor art.134(4), lit.d) prin E-mail.
Nr. 5
2022
Ședința a fost convocată în conformitate cu prevederile art.133(1) , art.155(1), lit.b), art.155(3), lit.b), Cap. VIII, art.196(1), lit.b) din Ordonanța de Urgență nr.57/2019 privind Codul Administrativ, iar materialul ședinței a fost pus la dispoziția consilierilor cu respectarea prevederilor art.134(4), lit.d) prin E-mail.
Nr. 4
2022
Ședința a fost convocată în conformitate cu prevederile art.134(4) , art.155(1), lit.b), art.155(3), lit.b), Cap. VIII, art.196(1), lit.b) din Ordonanța de Urgență nr.57/2019 privind Codul Administrativ, iar materialul ședinței a fost pus la dispoziția consilierilor cu respectarea prevederilor art.134(4), lit.d) prin E-mail.
Nr. 3
2022
Ședința a fost convocată în conformitate cu prevederile art.133(1) , art.155(1), lit.b), art.155(3), lit.b), Cap. VIII, art.196(1), lit.b) din Ordonanța de Urgență nr.57/2019 privind Codul Administrativ, iar materialul ședinței a fost pus la dispoziția consilierilor cu respectarea prevederilor art.134(4), lit.d) prin E-mail.
Nr. 2
2022
Încheiat azi, 9 februarie 2022, ședință ( reprogramată pentru data de 16 februarie 2022/prin Dispoziția nr.29/09.02.2022, actele administrative au fost datate cu 16 februarie 2022) , cu ocazia ședinței convocate în conformitate cu prevederile art.133(1) , art.155(1), lit.b), art.155(3), lit.b), Cap. VIII, art.196(1), lit.b) din Ordonanța de Urgență nr.57/2019 privind Codul Administrativ, iar materialul ședinței a fost pus la dispoziția consilierilor cu respectarea prevederilor art.134(4), lit.d) prin E-mail.
Nr. 1
2022
Încheiat azi, 19 ianuarie 2022, cu ocazia ședinței convocate în conformitate cu prevederile art.133(1) , art.155(1), lit.b), art.155(3), lit.b), Cap. VIII, art.196(1), lit.b) din Ordonanța de Urgență nr.57/2019 privind Codul Administrativ, iar materialul ședinței a fost pus la dispoziția consilierilor cu respectarea prevederilor art.134(4), lit.d) prin E-mail.
Calendar evenimente
Izvoarele - ziar de interes local
Contact rapid
Date de contact Primăria Borsec
Adresa: strada Carpați nr. 6/A, Borsec
Telefon: +40-266-337 001
Orar Primăria Borsec
Luni: 09.00 – 13.00
Marti: 09.00 – 13.00
Miercuri: 09.00 – 13.00
Joi: 09.00 – 13.00
Vineri: 09.00 – 13.00
Purtător de cuvânt
Rédai Botond
Email: press@primaria-borsec.ro
Newsletter
Abonati-vă la newsletter pentru a primi cele mai noi informații!